2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
کافه موکا با قارچ گانودرما

مشخصات اصلی


قیمت: 340000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

گانودرما گیاه جاودانگی

قدمت قارچ گانودرما به هزاران سال قبل و چن باستان باز می گردد. کارشناسان صنعت غذایی، سالهاست که بر روی قارچ گانودرما تحقیق می کنند و در باره آن خواص بیشماری یافتند. قارچ گانودرما به دلیل وجود ویتامین ها، آنتی اکسیدانها و همچنین پروتئین موجود در آن می تواند در پیشگیری و درمان هپاتیت، مشکلات گردش خون، کنترل کلسترول، درمان سرطان معده، بیخوابی، آسم و دردهای عصبی بسیار مفید باشد. قارچ گانودرما از معدود منابع طبیعیست که می تواند تا این اندازه در پیشگیری و درمان بیماریهای مختلف موثر باشد. قارچ گانودرما محصول بسیار انرژی بخش بوده و خواص بینظیر در پیشگیری بیماریهای بدخیم شایع در کشور دارد. ترکیب عصاره این قارچ همراه با با کیفیت ترین قهوه جهان یکی از بهترین راه های مصرف این قارچ است. این محصول برای اولین بار در خاورمیانه در انواع کافه لاته، کافه موکا، کافه سوپریم و شکلات داغ عرضه شده است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


دانه کافی یکی از مورد استفاده ترین مواد غذایی در سطح جهانی است.

این محبوبیت به دلیل داشتن خواص بسیار بالا و تغییر در روحیه و طعم دلنشین آن است.

سرمنشا طعم و تمام خواص مفید کافی، کافئین موجود در آن است.

علاوه بر خواص زیاد اما شاید شایع ترین خاصیت کافی که محبوبیت بالایی دارد بالا بردن انرژی و از بین بردن حس خواب و خسته بودن است.

کافئین پس از مصرف وارد جریان خون میشود آن را بهبود میبخشد.

به همین دلیل پس از مصرف کافی انسان انرژی بیشتری برای ادامه فعالیت های خود خواهد داشت.

خواص کافی به همین جا ختم نمیشود و در کارکرد مغز نیز تاثیرگذار است. کافئین میتواند جلوی یکی از اختلال کننده های سیستم پیام های مغزی به نام آدنوزین را میگیرد و زمینه را برای افزایش نوراپی نفرین و دوپامین فراهم میسازد.

این دو فعالیت های مغز را بهبود میبخشند.

در نتیجه میتواند باعث فزایش عملکرد حافظه، حوصله، زمان و عکس العمل مغر و ... شود.

همچنین دو بیماری آلزایمر و پاریکنسون که درمان مشخصی ندارند، میتوان احتمال ابتلا به آنها را با مصرف کافی کاهش داد. به خصوص پاریکنسون که به دلیل کاهش دوپامین به وجود می آید و کافئین میتواند از آن جلوگیری کند.

به طور دانه کافی در بسیاری از رژیم ها و مکمل های غذایی به منظور کاهش میزان چربی استفاده میشود.

این موضوع نیز به دلیل وجود کافئین است که باعث میشود میزان سوخت و مصرف چربی در بدن افزایش پیدا کند.

این چربی سوزی به طور چشمگیری قدرت بدنی و فعالیت های بدن را میتواند بهبود ببخشد.

کافئین در واقع باعث فعال شدن پیامی میشود تا سلول های چربی شروع به سوختن ایجاد انرژی برای بدن کنند.

همچنین کافئین سطح آدرنالین را در خون بالا میبرد و سلول های چربی به عنوان سوخت مورد نیاز بدن مصرف میشوند.

در نتیجه خوردن کافی قبل از تمرین و باشگاه های ورزشی بسیار مفید است.

کافی شامل مواد غذایی مهمی که شامل ویتامین های B12، B5، B3 و سطح بسیار زیادی از انتی اکسیدان است.


میزان آنتی اکسیدان حتی از تمام میوه ها و سبزیجات موجود بیشتر است و برای رژیم های غذایی فوق العاده مفید است. در نتیجه برای پیش گیری از سرطان، به خصوص کبد و روده بسیار موثر است. دیابت نوع دوم که سیصد میلیون نفر را در تمام دنیا تحت تاثیر قرار داده است نیز از خواص کافی و کافئین موجود در آن بهره میبرد. کافی میتواند احتمال ابتلا به این نوع از دیابت را بین 23% تا 50% کاهش دهد.


کافئین برای سلامت کبد که عضو بسیار مهم از بدن است هم اهمیت ویژه ای دارد. به خصوص میتواند از ابتلا به هپاتیت و التهاب شدید کبد نیز جلوگیری کند.

همچنین براساس مطالعاتی که دانشگاه هاروارد انجام داده است، کافئین میتواند میزان مشکلات روحی و دپرسی را نیز کاهش داد و در بهبود روجیه تاثیر مثبتی داشته باشد.

تعداد در هر بسته 20 عدد میباشد



برچسب ها: کافه موکا , قارچ گانودرما ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


هادی 1398/2/14 ساعت 11:25
باسلام گانودرما برای بیماری پیسی موثر است
ارسال پاسخ
علی1397/11/10 ساعت 21:40
ایا می تواند مسخ واقعیت و حملات پنیک را از بین ببرد؟(حملات استرسی)
ارسال پاسخ
محسنی 1397/9/4 ساعت 12:35
بهترین انتخاب قهوه گانودرما برای جلوگیری از چرب شدن کبد و فشار خون بالا و غلظت خون و کمک به لاغری که جنسینگ نداشته باشه کدام است؟ البته فوری هم باشه
ارسال پاسخ
الهام1397/7/28 ساعت 0:15
سلام وقت بخير ببخشيد من هم كم كاري تييروييد دارم هم سابقه پانيك و اينكه فشار خونم هميشه پايين هستش كدوم محصول گانودرما براي من مناسب هستش؟
ارسال پاسخ
لیلا جاهد1396/12/14 ساعت 10:28
با سلام ۱- این محصول باعث بیخوابی می شود ؟ ۲- پزشک معالج بیمار ما ( بیمارمان سرطان دارد) از گیاهان اطلاع ندارد - می خواستم بدانم کسی که در حال شیمی درمانی است می تواند استفاده کند ؟ چون ما خریده ایم ولی با نگراتی به بیمارمان می دهیم، آیا راهی برای اطمینان ما هست ؟ ۳- آیا بدون قهوه هم دارد؟ مثلا به صورت فرص و ..‌‌ ؟ ۴- آیا اینکه بعضی جاها ذکر شده مورد تایید انجنن بیماران خاص و یا فلان پزشک شده ، واقعیت دارد و یا تبلیغات است ؟ با تشکر از شما
نویسنده1 : 1396/12/14 ساعت 10:29
سلام لطفا با شماره 09214570814 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. همچنین مطالعه مطلب زیر را پیشنهاد می کنم. http://cochrane.ir/browse.php?a_id=408&slc_lang=fa&sid=1&printcase=1&hbnr=1&hmb=1
ارسال پاسخ
خانم بهره بر1396/11/29 ساعت 16:34
سلام وقت بخیر موکا رو برای سردردهای میگرنی تهیه کردم. میخواستم چگونگی و زمان مصرف قهوه موکا رو بدونم. با تشکر از لطف شما
نویسنده1 : 1396/11/30 ساعت 21:04
سلام وقت شما بخیر نحوه استفاده محصول بر روی بسته بندی وجود دارد. برای زمان استفاده و یا مصرف طبی لطفا با پزشک متخصص مشورت نمایید.
ارسال پاسخ
حسنی نیا1396/9/28 ساعت 23:40
میزان کالری آن چقدر است
نویسنده1 : 1396/10/4 ساعت 10:03
سلام کالری محصول 120 می باشد.
ارسال پاسخ

ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط